Sunday, February 28, 2010

saya bagitau ni..

saya sekarang sebok! yeke? xmacam sebok pun ras?
xmacam tu sebab saya abaikan kesebokan saya itu..
contoh? ni haaa..sempat lagi menulis dan memberitahu itu dan ini sambil mendengar lagu?haha~ da ras..kembali kepada cik sebok kita..

yea saya sebenarnya dan sepatotnya sebok..
esok, design development tuk studio malam kne ada 3..xkan nk bwk tu je kan?
kalo sempat wat textile conservation,pun bole tunjuk jugak..dan memang da ptot
tunjuk conservation repport..er er..mn ras? hehe taadaaa~ ini sebok!

lagi..rabu ni saya ada submition puan mandana.submition 2 projects yang kne ad report,pp presentation dan practical works itu sendiri..nah saya mencincaikan
practical works itu! ras ras..malas!haha, apa bole buat kalo hati da malas?
then, report dua2 tu da saya setelkan..cuma report final satu je baru setel..
ehh,tadi pun mau menyetalkan yang satu lagi tu..tapi x cukup maklumat,lalu online mau mencari..tapi ter pulak memberitahu ini lahh~ha ok2, jap g sambung laa..sebok kan?

ini menulis pun sebok jugak..merencana apa yang hendak dituliskan,sebok perlu berfikir!haha~

tapi!

sesebok kau pun ras..
sempat lagi kau makan dan menuntun muvie tadi..
sempat lagi kau tergolek bersama toto biru berhari2 lepas..
dan sempat lagi kau kuar dating kan? kan?

ehh dating? mn ada laaahhhh~ T___T



bukan begini..


tapi begini..haha~ gile keji!

pembetulan, bukan berdating..tapi kuar berdua jua!
bukan dating kan?


;D maaf kamu terpilih pakngah~

No comments:

Post a Comment