Sunday, March 21, 2010

peminat cilik~

satu perasaan yang indah bila tuhan itu anugerahkan kita dengan rasa kasih,sayang,kasihan dan minat~

haha..haaaa mula laaa 2 pk bukan2..eleh, yang kononnya saya ni meminati dan mengadmire seseorang?
oooh, tidak!
saya masih mampu bertegar dan bertahan dari arus gelombang rasa yang tak enak itu.
rasa itu mampu melaparkan perut yang baru selesai makan nasi lemak.
dan jua mampu menawarkan nasi goreng ikan masin~
wuuuu..bila kalian berperasaan sarat itu,baru kalian sendiri akan akui kenyataan ini.

sunggguh! ciput pun saya tak tipu..xelok menipu~

ini kisah yang benar-benarnya.bukan jua cerita rekaan dan di tegaskan, ini bukan cerita saya!
asli,dari primier sources,tapi bukan saya~
begini..


selalu jee kami jumpa sicantik hitam itu.
selalu jua sangat kami mendengar suara2nya yang menderu.walau tak perlu dan kadang bingit di pendengaran..tapi kami tak sedari itu yang menawan.
selalu kerap amat kami menegoknya gagah perkasa berjalan..bergerak di antara ramai tanpa hilang arah..itu yang mau dicapai,pasti akan diraihnya!
itu yang mungkin mengkagumkan.
semagatnya yang sentiasa gagah, angkuh, segak dan penuh karisssmaaa~


siapa sangka ada peminat cilik di antaranya?


anda bagaimana?



hahahahah~ maaaaffff kalian dan tuan punya badan ;D

No comments:

Post a Comment