Saturday, March 20, 2010

senang jika berlaku jujur~

selamat pagi sabtu!
saya baru selesai bergigih menyiapkan model (gigih mn jika pakai board je?)
aaaah..kire gigih jugak laaa 2..
xtido tau.tapi saya tak ngantuk..penat tak tau.saya ibarat da imun dengan rasa pada diri.teruslah bekerja keras ras! T__T

saya senang jika terus bagitau ini.baeklah.
saya suka kanak-kanak..tak kira la bayi atau kanak-kanak..saya suka.
wuuuu~sebenarnya rindu adeekk..haha weeek, ras tak malu ;)



suwitkan?saya suka mereka kerana senang berlaku jujur..katakan tanpa berselindung..penerimaan itu cerita belakang..tak macam orang da besor panjang ni...ad je nk kne pkior dan timbangkan di atas neraca tentang apa akan jadi~



aaaauuuwww~saya suka ini.adakah saya begini? eeeh ras! jangan mengarout di pukul 6pg ni..dengan sapa plak kau nak begini? hahaha~ tak. tak. saya gurau je.tapi saya suka kanak-kanak.mereka chumel ;)

ini,tengok tengok!


haaa..saya amat gembira menengok mereka. jujur telus dan amanah.haha,da macam cogan kata polis malaysia la pulak~



;D mereka sungguh polos!


cuuup!hahahaha x senon laah~


haa ini lagi??


eehhh makin menjadi2 nih T___T


daah dah~ stop!jangan biarkan kanak-kanak polos ini terus hanyut..haha~





ehh tiba2 pulak saya termalu..kenapakahh? ;p

hahaha~

No comments:

Post a Comment