Monday, March 29, 2010

si lembap

ehem2.dinyatakan awal-awal ini bukan niat untuk merendahkan sesiapa yang terasa atau tidak.si lembap yang saya ingin kongsikan kali ni,pada kecomelan mereka yang baru saya amati~memang comel laaahhhh~
tak percaya?
sendiri tengok laa..haa ada bran?kalo geliman,haa sila percaya saya.sungguh ehh,mereka comel! T___T

sebelum itu.saya baru terpikir.si lembap?kenapa?kerana lembap bergerak perlahan dan slow ATAU lembap kerana selalu basah dan tidak kering?
hmmm..mari kita sama berpikir~saya pun tak mampu memilih.

suda.mari kita bergeliman mahu?haha~haaa jangan lari,jangan lari.sekali da baca,sila tengok sampai habis entri~







ini saya terpikir,ada tak sapa2 mahu jadikan haiwan belaan?
waah~bayangkan,boleh mengusap-usap kelembapan mereka ini tatkala waktu panas!
dan jua mencucuk-cucuk isi lembut badan mereka?
hahaha mari mari kita cuba.
dan kita juga bole cuba ini?

haha~boleh2,nanti saya buka kaunter pendaftaran oke?





(yek yek betol laaaaa~)
:DD

No comments:

Post a Comment