Tuesday, April 6, 2010

kudung~

keikhlasan itu kadang saya ketepikan bila marah itu datang~
hina dan kerdil saya manusia biasa.dan iblis itu tertawa senang.salah sorang anak adam ini yang jauh tergoda.ini hakikat,bukan ikut perasaan atau cepat emosi.
lumrah kejadian tuhan itu telah dijanjikan.dan saya antara yang tak terlepas dari diduga.

hati saya tawarkan keikhlasan.
dan buat kamu,

saya pertaruhkan keikhlasan.
tanpa balasan yang saya mahukan,tapi saya yakin dan percaya pada janji tuhan.
ujian itu menguji keimanan~

ras.saya manusia biasa yang jauh dari pedoman.kalian juga jangan terlalu mendabik kesombongan di bumi yang Dia pinjamkan.kesilapan itu kelemahan sendiri,tapi dari situ saya belajar memahami dan memperbaiki.

buat kamu,semoga kamu temui apa yang terus kamu cari.
saya akan tetap utuh untuk berada pada tempat saya sendiri.
saya yakin pada hati sendiri.
dan pada keikhlasan yang saya beri~

No comments:

Post a Comment