Friday, April 2, 2010

merancang

pulang dari perjalanan,banyak benda yang saya rancanakan.ibarat masa seminggu lagi yang tinggal,duuuuh~bakal berpenatan amat.jadi saya kira saya perlu merancang masa.

kononnya.ini kononnya saja cik ras?erm erm..
pulang bersiram dan setup kamar mu itu.
pilih persalinan-persalinan yang perlu disental esok pagi.
berjaga laaa kejap cuba tengok2 chapter1 asgment research methodology.
ok baeklah~


tapi,itu hanya kononnya saja.
kenyataan?
ini saya suda mahu tido.
beradu menghilangkan bersin yang tak tahu henti.
ayat pujukan yang takde laa saya rasa bersalah sangat,
"rehatlah ras.jangan paksa kesihatan diri."
hokkay :) bangun esok baru merancang lagi.

inilah peribahasa, sebiji merancang,sejambak penentuan~
sila sila.mari tido dan rehat awal.
(eh,suka pulak kamu haaa bila nk tido? :D)
sabar aja laaa ras.
selamat ketemu toto biru.wuhuuuu~

No comments:

Post a Comment