Friday, May 28, 2010

tamtam sihitam

hik3.selamat hari jumaat.dan jua hari wesak.seronok!saya temui sesuatu.



comelll~ satu badan hitam.bawah badan je putih. stat dari bawah leher sampai bontot, mmg putih.pastu bersepatu putih jugak.auuuw, cantik. ekor dia makkkk, panjang~
yang paling saya suka, mata dia.kuneng!!
dia belom rasmi in a relationship lagi..tapi bakal mungkin.kalo xde perangai pelik.
so far..ok.makan xmemilih.roti bakar pun dia tibai.err tapi...dia wanita ya.wanita.
agak leceh bila wanita ni,kecik2 ni ok je lagi..kang besar2 ada la bawak balik baby.
walaupun xkawen lagi..haish~
tu pasal masih belom rasmi..dia amat manja :) heppp! dengan saya dengan saya!
haha kali ni saya tak stat membuli lagi :p
kesian, dia kecik lagi ni..nama pun xrasmi lagi nak pakai nama apa..hmm akan didiskusi jika rasmi nanti ya..masuk umah pun tak rasmi dibenarkan lagi.haish bila nak perasmian ni?



semoga dia akan rasmi dan serasi kelak.tapi too bad, dia ni xde la aktif macam kayrron dlu..ala kata pun wanita~ manja je lebeh :))

No comments:

Post a Comment