Thursday, June 24, 2010

makan

selamat pagi.sekarang mmg perlu untuk aku mencuri.ok mencuri.sebab kalo aku tak curi, sampai bila aku hanya membiarkan berterusan di curi?aku pun punya harga diri.

woood woood..ok2 mari bercakap dalam bahasa melayu.mencuri masa maksud aku :D
weh ingat aku ini jahat sangat ka? haha.ok masa,aku cerita pasal masa lain hari la.
sebab title da amek makan.jadi aku seposli cakap pasal makan.

makan tu perlu.dan makan mmg sebahagian kerja aku.kerja tetap.xda partime partime nih.tapi.sejak aku berdindingkan pagar hikmat..ada pantang aku jada.serius,baru aku tahu harga nikmat tuhan kasi.patot momy selalu pesan,

"bila nak makan paper.makan je semantara sehat..duit mana mana boleh dapat"

nah sekarang atas batang hidung kena.naseb hidung tak mancung mana kalo tak patah tahu? haa haa melawak.ok tak lawak.
punca dan sebab utama aku terdetik tulis ni sebab.pagi2 aku tergoda dengan

roti + celup telur + goreng garing garing + tabur gula = perggghhhh~

ok dah.bos da meraung nama.
"diiaaannnnaaaaaaa!"

(cepat2)

No comments:

Post a Comment