Saturday, June 19, 2010

obsesi

selamat hari sabtu :D
pagi yang memang terlekat rutin paginya.aku suka sabtu.haha boleh sambung tido dan bangun dan tido lagi.eh dan makan.dan kemas bilik.dan basuh baju :D masa untuk keluarga.tapi nak stat wat tu.xtau bila :D lepak dlu la ya.

di rumah.mmg mereka cukup bekeluarga..cis,agak tidak aci di situ.sempena cuti sekolah dah nak abes.sakan ya kalian malam2 bercanda!haha jauh2 tapi aku terupdate selalu. macam mana tau?ni macam ni.terima kasih celcom ya :DD haha

11:31 pm
my mom : cita2 nak buat pizza lama dah plan.malam ni bru jadi.ni duk tunggu.naik tinggi drp loyang.tebal macam kek.bkn pizza,kek inti ayam bersos kot.haha

saya : haha bagus2 la naik.bole makan kenyang2

my mom :tp dah malam.esok sejuk.xsyok la.rajin pun mari malam2.siang x buat.pembantu2 pun ni semua tak tido lagi.tunggu nak tengok hasil.

saya : naseb jgk rajin 2 mari.kalau x, lada hijau buleh jadi pink.

my mom : lada dah nak kelabu dah.haha.bai.da masak.kne try dlu.kalo tak mana buleh tido.doh 3cawan kne buat 2 loyang.tp buat 1je,mn tak jadi kek.lupa dah tukang masak dia jauh ni.


dan sekian untuk sesi malam.haha serunuk ya kalian~
pagi2 nya.saya pulak bertanya.

8.31 am
saya : kucin makan pizza x?

my mom : xtau lah.ari ni tinggal geng2 dia 1 hari.ada seminar.kena2 dia bagi la tuh.
naseb kucin la.haha

saya : haha bagus!

my mom : ok.balik nti.jgn lupa tarikh temujanji.

saya : baek.sayang kucin.haha

my mom : ada ka.


haha.ok hakikat,best kalo pulang.atau best umah n tempat praktikal ni dekat.atau best ada tamtam secara dekat.nati lah.aku beli satu phone lain.kasi tamtam pakai.senang nak mesej2 kan. :D haha,sekian lah.

"tam,ko nak pakai celcom ke maxis?" haha

No comments:

Post a Comment