Thursday, June 10, 2010

rumahsakit

saya jauh dari umah :(
dan semalam.dia kejam.sungguh dan sumpah.teramat kejam.usah nak menyapa.tanya jauh lagi.bekal?lagi payah sua.tuhan,ujian apa lagi mau duga?
dan hati saya dan dia.sabarlah.jauh begini saya pergi satu patah tak ada kisah.apa lagi ayat yang saya mampu kabarkan? apa lagi berita mahu saya bacakan? jahatnya hati dia.
dan buat dia yang saya sayang.saya tetap sayang.dua kali itu saya tak puas.dua kali itu saya tak rela.xda suara saya mampu luah.mmg air mata saya tunggu nak tumpah.dia pun sama kan?dan saya tau.sebab kita xpernah ada beda.bukan macam dia.
saya lagi payah untuk yakin pada rasa.pada bukti bukti dan aktiviti aktiviti yang dia langsung xda.saya tau bila saya cakap dia xsuka.dan perlu ke tunggu untuk saya cakap?saya hormat dia.
masih hormat dia.
tuhan.kalo mmg ini cinta dia.terima kasihlah.
pada mural yang saya pegang tali tiap kepayahan pasti ada kesenangan.tali pun saya sanggup lepaskan.dan saya sanggup lagi susah.
asalkan saya ada dia.

dari dia.bukan maksud amek lah dia.tapi.ntah.tanyalah iman.

untuk masa depan.
apa lagi yang dia tak mahukan?
apa lagi yang dia xkan endahkan?
mana saya nak cari kekuatan.keyakinan.keselesaan.dan kepercayaan pada hati hamba muzakkar?
mana saya nak bekalkan kasih.sayang.dan kecintaan pada diri nama lelaki?


abah.terima kasihlah.untuk itu dan ini yang saya tak tahu abah sedar ke tak kepentingan itu dan ini.
mama.dan saya kasih.sayang.dan cinta pada hati yang kita cuba sama egokan bersama.
tuhan.saya cuma anak.yang belum tentu Dia janjikan jannah.

saya.cukup cukup la tu.tenanglah.

No comments:

Post a Comment