Sunday, June 27, 2010

selamat hari tua

walau saya penat ni.tapi demi hari jadi saya.saya rela dan suka :D



untuk berusia ke duapuluhdua.selamat tua.
aku sendiri harap makin sehat.makin rajin amal ibadat.makin sayang pada hidup yang singkat.dan merangkumi semua semua yang aku mahu semuanya selamat.
dalam banyak banyak wishes yang aku dapat.terima kasih la ya :D
tapi satu wishes buat aku tersentap.dan sampai sekarang aku teringat ringat.

kenapa si kecik tu ingat dan aku langsung tak ingat?
sebab.aku tutup pintu hati aku rapat untuk hal yang berkaitan secara langsung dan tidak secara langsung tentang itu.da lama aku kunci dan aku buang jauh.patot la aku langsung tak ingat dan terpikir.

tapi betol.itu satu janji.mana?dia ingat tak?

"tiap tahun duit syiling 1sen tu akan bertambah ikot setiap tahun umo aku"

tapi ras maaplah.tahun ni jangan harap.xdapet lahh.
hidup kan?

kejap.tahun lepas kau jadi lain.tahun ni kau jadi lain.


ok dah.tutup cerita mamak.haha
ini petang aku baru pulang dari bersosial.tak sakan.mmg xsakan.
er er aku simpulkan.aku xkesah dan xrugi paper.tapi banyak benda lain aku timba dari persosialan dengan orang yang perbagai peringkat umo dan usia.dan semua semua cerita tu aku kumpul untuk aku amek jadi ingatan.berpada.





untuk aku ulang tiap kebodohan yang penah aku ulang.tak mungkin.
azam baru dan hati mahu baru :D
selamat hari tua ras!

2 comments:

  1. dan aku faham knapa gambar itu yang ko plih
    sbab aku penah beli dan support kempen rubberband tu dlu
    selamat sentiasa~

    ReplyDelete
  2. hik3 yek yekk langsung tak terpiki pun~

    ReplyDelete