Sunday, June 20, 2010

sorok sampai xjumpajumpa

mana lagi perit? kau pilih

ada yang ada depan mata tapi macam jauh gila dan langsung tak ada makna
atau
pada yang tiada tapi macam dekat sangat dan rindu setiap masa
atau
kedua dua nya tak ada beza.

bodoh.dua dua perit.
tapi aku pilih yang ada depan mata tapi macam jauh gila dan langsung tak ada makna tu lagi sakit.sumpah demi tuhan maha cinta.
tanyalah aku bila kali terakhir aku sua dan berbalas bicara?
soallah aku bila kenangan terindah paling bermakna?
bicara pada aku tentang jasa dan masa kami pernah bersama?

memang dari dulu.
aku simpan ayat ni walau setahun sekali.
hatta untuk tarikh hari jadi pun belum tentu aku ada keberanian untuk sahut.


"selamat hari bapa.abah"


walaupun aku tahu ada makna ke tak.bukan dia kesah.
tapi jujur untuk aku.aku nak sangat.
haha(cover sndr)

dan untuk teman teman yang tak sebertuah aku : gila yeorang rindu.nak tuhan pulangkan ayah yeorang.
dan apa beza antara kau dan aku?
cuba cerita kasi aku tahu.


aku tunggu.

No comments:

Post a Comment