Monday, July 26, 2010

"mula mula"

kehadiran awok terchepta tuhan kirem untok aku.aku redha.
awok menjadi sabahagian dalam sel darah merah aku.aku rela.
sebab khuasa shemua pada yang maha chenta.
buat apa aku buang kalo itu aku tak bisa melawan.

awok.aku tak tahu apa lagi panggilan manes untuk kita becara.
langsung aku tak mahu jhumpa.tapi tuhan suakan kheta mungkin kekal untuk bersama.
diam diam dihati.aku tak akan pinta apa apa lagi.

tuhan.terima kaseh untuk chenta.

awok.buat kali kedua.
aku hanya mahu awok menjadi selesa pada tempat awok mahu ada.
diam sahaja.dan aku pula selesa untuk berkhalayak seperti biasa.

awok.mak aku suka.
pliss.aku maseh muda.mahu cipta cita.mahu temu cinta.


aku yakin awok cukup matang.untuk tenteramkan kegelisahan.
tolong aku rayu.aku mahu punya "khalifah kecil" sebab nilai aku ada.
aku maseh tunggu walau lama.
walau secebis cuma.

No comments:

Post a Comment