Monday, August 23, 2010

"the only"

13 ramadhan : and i still the same.

semalaman,aku masih terbayang bayang wujudan dia dalam ramai.dari jauh,aku beranikan diri.dan bila aku betul betul berdiri depan dia,dia xlokek dengan mesra.lagi aku haru.aku cuba sentuh,dalam ramai.jadi xde la orang prihatin sgt kalo nampak.sbb dalam ramai.aku tahu mata pandang,tapi hati sama bicara.lama aku pandang.dan aku tahu.hati aku suka.tapi sayang, i cant.kekuatan tak cukup.maka aku tinggalkan dia.

seblum aku benar2 jalan,aku pusing lagi buat kali terakhir mungkin akan bersua.dan dia masih tenang.tetap mesra.melarang pun tidak menyuruh pun tidak.ya aku tahu,semua keputusan pada aku.tapi mcm aku katakan lah,kekuatan tu xcukup.maka aku nekad, i must away.keep walking.

malam dan bila aku sorang.i keep thinking.mengeluh ada,seksa pun ada.lama aku berkira kira.perlu ke?
"kalo xda pun,xpa.kalo ada,yes.mmg aku da suka." jadi apa salahnya?
buntu.

aku nekad.sbb hati aku degil.aku pandang waktu dan aku menaip sesuatu.ya untuk ibu.kerana aku tahu pada dia.masej aku bukan berbaur meminta pendapat atau pandangan.tapi menyatakan. ok nampak keseriusan itu.berani (tak) mati.dan aku bulatkan hati.

tak lama.sekejap saja.ibu katakan boleh.dan xkesah.mahu aku peluk sayang!
owh.akan aku cari.walau pun aku da ada.lagi.
sempat.i still left belas belas hari lagi. :)
"u are the only"



p/s: baju kurung purple.

No comments:

Post a Comment