Saturday, August 28, 2010

wont make wori 2

again.is saturday.last night punya penat before pukul 11pm da flat over.sedar2 around 4am lebeh baru reti nk istigfar.haha haa menyesal? seraya aku bangkit memulakan hari.

after sahur dgn roti dan sedikit baca mukabuku,aku lari pegi basuh baju.kasi wangi2 dan lepaskan mereka terbang di disidaian.tengok2 jam,laa baru 730pagi.gila mitali bini ni.haha.dah tungtang tungtang sikit kemas bilik aku duduk dengan tuan tesis.
haishhh.terpaksa.walau aku xsuka.owh dan aku sengaja xmandi lagi.maka bertesis la aku seketika.tika perasaan bersalah tido lena tak ingat dunia tu kena cover.sendiri padan muka. *jem*

da sampai jem aku bercinta melupakan dunia,aku stop kejap.ni bagus kelebihan tak mandi lagi.hawa hawa bau tido tu memanggil manggil yuuuu.maka perlu juga lah untuk aku sambung tido dulu.td baru bajet jd mitali.da jd macam ni, mat ali pun xnak kat kau tahu? *jem*

maka bangun dan mandi di waktu tengahari,combo skali solat zohor.konon petang aku kena sambung tesis lagi..owhh yela2 mari sambung.tapi kali ni aku pilih untuk berada di bawah.sebab selesa,nak baring baring.haha nampak tak kemalasan dan ketidak seriusan disitu? tapi.er er tak lama.sebab lepas tu aku hanyut dengan dunia aku sendiri cipta.heh bukan tido.tapi da stat gatal jahit manik kat baju raya.owh mak punya.maka beginilah tesis.dia karang sorang sorang dia.aku tukang angguk angguk saja.


ni sekarang malam jelma selepas bukak posa.di saat ini,aku dah genyeh2 mata.maka?
maka lagi lah kita perlu tutup lampu aku kira.sebab sedapkan hati : kau da bangun dr pukul 5 pg.haha yeke?

ahh xkira.esok hari masih ada.selamat datang hari dengan yang baru-baru :)
malamlah! yay! mat ali : jangan mara haaa :D

No comments:

Post a Comment