Wednesday, September 8, 2010

mohd syawalluddin barakah :)

ramadhan pertama di rumah.haha padahal da hari ke 29.kalo ptg ni nmpk anak bulan, xke esok mohd syawalludin barakah tu dtg umah? maka akan tercatat sejarah.tahun yg paling sikit puasa kat umah.gila tegar.

semalam perjalanan pulang sgt memakan masa.owh,makasih pakngah ya.pkul 3 da rasa mcm xsempat sahur kat umah,da msg awal2 "mak jgn tgu saya" haha.sebab perjalanannya hujan dan kenderaannya banyak,lari dua jam masa aku nk kejar.eh tak..duk atas bus je,xlari pegi mana2.dan eloknya 630pg sampai je umah.

maka rasminnya dirumah.owh dan sedikit pembetulan. "mak,saya cuti sama mcm budak cuti skolahlah" dia ingt aku cuti smpai ahad pas raya ni je.adehhh gilo apo? mau aku sndr yg meraung kalo cuti 3 hari je.haha.

maka akan lama dirumah.petang ni,people people akan cek in chalet.penuh bilik.sampai pihak pengurusan terpaksa bentangkan ruang depan tb dan penuhkan ruang tamu.aduhai nak sambut syawalluddin punya pasal.

mak : raya tahun ni sgt beza.mereka memilih untuk berada di sini.di rumah ini. :)
maka rumah is rumah la mak.

selamat hari raya.gayanya,aku separuh tuan rumah akan memenuhi kehendak dan keperluan tetamu yang ada.dan aku harap semua baik baik belaka.

:)

No comments:

Post a Comment