Wednesday, September 15, 2010

satu perempuan kaya dihujung jalan

satu perempuan kaya dihujung jalan.
eh bukan.
diatas sama jalan.
yang beza aku miskin dan xberharta.
xsama seperti dia.

satu perempuan kaya dihujung jalan.
rambut cantik pekat hitam.
aku kira tudung buka pakai sedakar hiasan.
tang fesyen,fabric,dan material.
haishh kalah yang sepenuhnya tutup aurat.
cover sopan.

satu perempuan kaya dihujung jalan.
jalan senang naik roda.ada kereta.
aku peduli apa?

satu perempuan kaya dihujung jalan.
mulut cakap suka hati.skali aku lawan?
haha terus remove sebagai kawan.
apasal? ko sakit hati?
xnak compit lagi?
bodoh.

haha.aku gelak dalam paksa.
serius aku pun xde niat sampai dia nk remove.
tapi aku juga tegakkan kebenaran.
kau nak terasa.
pegi mampos.

ya memang dunia.kau ada harta.bole kau beli empat leper?
aku boleh.walau aku papa dan xde apa apa.
sebab?

aku kan kipas lecture.terima kasih.

No comments:

Post a Comment