Tuesday, October 5, 2010

back to basic

bila kau dibawa terbang oleh rasa jahat dan putus asa.ntah kemana mana.rasa macam segala usaha kau ntah apa apa dan tak ada guna.lagi kau sorang tak ada teman bicara.apa lagi tika kau hubungi momi dan takda jawapan cinta : hanya kau bertanggungjawab pada hati sepenuhnya.

bila serius hati kosong.xtahu nak buat apa.buntu.

aku saja capai buku.cover depan kaler kelabu.buku nota bercampur beribu ribu wording yang segala subject aku harung satu.ada menganjing itu dairi aku.yela dari september 2009.setia tulis dalam tu.
tak banyak aku belek,hanya masih di cover buku.satu satu ayat tulisan aku sendiri.aku baca penuh teliti.

"ada sesetengah perkara,kita hanya mampu mengagumi.dan bukannya memiliki.sabar"

"kerana kesabaran itu kekuatan diri"

"mencari untuk berbakti.sayang diri sendiri.amanah dari ilahi"

"what ever happen to me,there must be something good for me"


ini baru di cover.aku hembus nafas lega.
tapi tak pula aku sambung baca dimuka surat dalamdalamnya.
itulah,sejauh mana kau terbang,setan bawak awang awang.back to basic.sama macam sekarang.seteknologi mana kau ada di depan, aku tetap pilih menulis di catatan buku lagi tenang.

sabar.

No comments:

Post a Comment