Friday, October 1, 2010

saya datang juga :)

ini dia sudah sampai.oktober. :)
dan dua hari lepas,aku tutup september dengan demam yang sendiri jadi,tanpa sebarang syakwasangka.yang sudah tu,mak cakap sudahlah. lain kali kena jaga. maka aku, "hehehe" kan saja lah. :D

aku sendiri tanya,sembilan bulan yang lepas apa aku bikin? sekejap gila 2010 da nak habis? ke aku yang syok sgt berfoya-foya smpai lupa dunia? dan baki 3 bulan selebihnya, sangat perlu struggle. kata pelajar final year.
ini flashback.

tapi bila fastfoward. oktober depan bulan grad. :)
grad yea.bukan main2.ini betol2 kejadian.yang kononnya waktu darjah satu kau tulis dalam buku bila cikgu tanya apa cita-cita : ingin berjaya sehingga ke menara gading.
ha nah, ni lah gading nya. kau nk kan? owh,da nak grad ke? dan tetiba aku pulak yang tak nak habis blaja. xnak pk dunia keja yg gila mencabar.(ini serius) tak tipu.
but people, ini jalan dia kan.face it and fight it. :)
maka gudluck.

tragedi oktober.eh tak.ini lagu awie.aku pohon oktober tak bawak tragedi ni.
biar semua elok2 belaka.

untuk aku ada teman mcm kau kau dan dia. :)
terima kasih cinta.
untuk aku ada pengalaman kat tempat praktikal,
aku kenang smpai bila2.
untuk aku tahu kau selalu ada walau siapa pun kau punya,
sementara masih ada masa kan?
untuk kau yang cuba karang cerita cerita tentang hal aku,
hentikan.sikit aku xheran kalau kau yg sebuk bertukar pasangan.
dan
untuk semua semua : aku sayang kalian.

walau depan2 ayat ini aku simpan.sebab aku selalu doa pada tuhan,
"rahmatilah mereka semua dalam tiap limpahanMu tuhan"

:') sob2.
p/s: nak hati saya? nah saya sanggup kasi pinjam.jangan hilangkan sudah.

No comments:

Post a Comment