Sunday, November 14, 2010

bau manis di taman bunga

selamat bercuti sebulan :)
pagi td dengan selamatnya di rumah.perjalanan bukan main gila sejuk buat 1st timenya.
dengan hujan dan pekat malam yg nmpak kabus puteh memanjang.aku pulak yang x yakin kalo jadi driver bus tu.mmg xnmpak apa.lepas pkul 3pagi,baru la jalan kembali berpandangan seperti biasa.
tu la kot yg buat sejuk gila smpai nk marah org belakang sbb bukak aircond kat tempat dia.haha punya la benggang kan.da tmpat dia kau nk marah apahall? :p

smpai kan reaksi benggang aku,aku pusing pandang belakang.aku rasa dia tau aku benggang kot,pastu elok je dia tutup aircond dia.haha padahal aku xckp apa pun.pandang je kot.tapi lepas dia tutup,aku pulak tertanya,
"teruk sgt ke muka benggang aku?"
tapi peduli apa.
"x apa pulak kau tutup aircond padahal da tau sejuk kau bukak buat apaa?"
haa aku ke dia yang bersalah ni? peduli la kan.janji lepas ni bukan jumpa dia pun.nk malu buat apa. :3

td aku buat ni.haha kat tdung kosong kanakkanak.

sbb dia kosong ada can aku buat keje.haha tapi da siap kosong laa pulak nmpak.maka aku tmbah manik sikit.

haa taraaaa.ini dia.kau xde keje sangt yea?haha.1st time buat bunga tu pakai felt.kekok sikit,tapi seronok jugak.dan kejap je pun.da siapp.

aku stat buat masa si momi nk kuar pegi meeting.sekarang da siap.dan dia bulum pulang meeting.rasanya kalo dia tgk jap g aku da tau ayat dia.
"jadi keja laa budak ni buat benda ntah paper ni"
haha.
jadi aku pilih tido la kejap.jalan selamat.hik3~


p/s:agak2 bole stat buat bisnis tak ni kak?

2 comments: