Friday, November 12, 2010

(jangan) percaya

dan hari ini,sodaqollah saja practikal.gila macam tak caya.ive gone through it.already complete it.done.dulu sebuk risau mcm mn nak praktikal.sorang2 pulak tu.dan skg taraaa~
im make it smoothly bebeh. :)

walaupun ada cacat cela dan cirit merata2.aku simpulkan amek yang baek sebagai pedoman.buang yang buruk sebab ada bau gila xsopan.dan yang penting sendiri perlu ada kesedaran tanggungjawab pada apa yang kau cari dalam bidang kerja kau tiap2 hari. makan gaji buta,jadi darah daging.suap mulut bini,kenyang anak anak kecik.terpulang. nah kau ada akal.lu pk la sendiri.
total untuk aku : semua bermula dari hati.

5bulan bersama pengalaman dan cerita2 yang tak tahu macam mana aku nk kongsi.pelbagai.ada yang buat senyum sendiri.ada yang gelak tak ingat hari.ada rasa sayang ikhlas datang dari hati.ada iri hati yang bermaharajalela tiap2 hari.ntah.
lagi, buang yang buruk.tiap datang tu ada positifnya.

berada di sekeliling manusia tanpa darah daging ini ibarat satu famili.buat memori, aku potretkan yang mana patot dalam ram kat sini.

ini bos.merangkap supervisor aku.jawatn dia as penolong pengarah pusat konservasi negara.kejam ni.jgn nk tertipu dgn muka suci dia ni.haha owh tadi sebelum benar pulang,lagi bos ingatkan.
"tahan maki.tahan hati.bole la nk keja lagi kat sini" haha bos aku ni glabah. tapi mmg bab maki tahan sajalah.tapi dia ni baek hati sebenarnya.xkejam pun.aku saja hot2 kan story.haha(mampus kalo bos tau ni)

ini orang tua,bapak.haha tak tak.ini wak.sebaya abah.tapi gaya jauh beza dari abah.aku sayang orang tua ni.sakit gigi dia kasi ubat.haha.baek gila.hal2 skolah anak dia masih uruskan walau suda di umur mcm ni.abah? haha bungkus depan tv ada laaah. tua tua ni,pengalaman dia dalam gila.laut mana dia bole kira yang dia trun mnyelam nk cari harta purba.
da xde bunyi, "uuuuuu" lagi nk sahut wak :')

ini belah kiri cek mat.belah kanan cekdi.cek mat ni dua2 tgn besii ooo~ bab buat kotak,karok2 dia paling champion.dan xde la sapaan,
"cek mat sehat hari niii?" :')


ini semua antara hero2 malaya.haa mmg ramai laki.xpayah nk heran.yg pempuan bole bilang.kena pulak masing2 tarik muka 14talam.dan maaaaaap.aku xde koleksi potret yeorg.haha gila prajudis~

lagi satu.ni special skit.haha.

faizal tahir stand alonee! haha alone la sgt.kenalkan lagi.mamat jiwa ni cek di.aku xtau apa salah,smpai aku tumb print last tadi,ktorg xpena sembang.haha peduli apa aku.kau nk jiwa,jiwa sorg2.aku da try tegu,da try msg.cekdi lagi tua sila la pk sendiri.

ini mak muda comel.kak zee.rindu! bab gelak bab sakat kasi dia.aku rela aje janji dia suka.haha tak tak.aku sama naik kepala je dgn dia ni.mana aku nk ada pakwe jalan mn2 dgn dia yg bawak baby girl tiap masa?senang je nk sakat dia balik, "haa kenan kenan" comfim terus diammm.haha.
"mak muda pagi esuk kita nak mam apa?" :')
waaaaa rindu gila ayat2 ni semuaa.

hahahaha.sumpah gila mak muda ni.ini dia kasi tanda kenang kenangan.ada cerita di sebalik menatang2 ni.xpayah la nk cita.da rasa cukup panjang pulak entri ntah paper ni.
tapi seharusnya lah,selamat hari pencen ras.



:)
"kau takkan percaya.kau selalu di hati"

No comments:

Post a Comment