Monday, November 1, 2010

mangsa

kau ingat aku rajin sangat ke?
aku ni xde la rajin mana.tapi memikirkan tanggung aku kena jawab, amanah aku kena buat,belasah je la sempat ke tak.belakang2 cerita tu kemudian kira.peduli apa? da mmg sndr xde nk rajin mana, padan muka?

petang tadi tengah jem keja xsiap, nantok xde tahap.aku ada rasa kicik hati. tetiba dia sentuh.maka impuls tu bertindak balas la.
kau ingat jugak aku ni buat buat xtau,aku xde rasa? aku xpenah tanya kira diam aku xde guna? kamon bruk kamon. aku cuma diam sbb aku hormat dunia. hormat kau dan hormat rasa rasa yang tak nak la aku sepoil kan dengan kata kata.

aku takda la nampak kurang hajar mana.tapi kalo nk try sepam dua..sila la.
tapi xpe bruk~

as long as kicik hati aku ni kicik je,aku stay je lagi layan serabut keja. kalo la aku bnyk masa,da lama aku tunggang tanggang rumah tak bertiang kau.

"kalau takot dilambung ombak jgn berumah ditepi pantai.kalau takot kau xle handle jgn pandai2 kau nk menggatal"
haha
jgn cari pasal time aku fragile.


p/s:dia ada awekss shiall~

5 comments:

  1. ehem, spe lak ade awek ni? abg pali kew :P

    ReplyDelete
  2. awak pon ada awek kan?
    abg pali singel lagi dia tgu saya.
    eh eh?
    "kalau takot dilambung tsunami,jgn berani pegi indonesia"

    ReplyDelete
  3. sweet tu tggu awok
    hbs tu spe la yg kne maki ni
    eh3, aku keee?

    ReplyDelete
  4. sweet kan dia mcm sweetkon
    eeeuuwww~
    xpayah nk terasa jugak leee~

    ReplyDelete