Friday, November 5, 2010

sama ada kau pilih untuk main main atau seriusnya berkerja

sekian.tajuk da meringkaskan segalanya.
ekleh,baek xpayah buat acah2 tulis~
haha.title is totaly warning u : make it or let it.
"rasdilicious"

:)
pertamanya,aku bukanla orang craft.cuma aku suka.
keduanya,aku tak da la pandai mana.cuma aku rasa nk cuba.mana la tau kan~
ketiganya,aku ni bukanla lapang masa benor.cuma aku teruja.
keempatnya,aku tak pernah pk org nak tempah.cuma aku buat untuk aku,kadang untuk kuarga.
kelimanya, kau jangan nk percaya sangat dia ni bole tak? haha odem~

rasdilicious.yang aku suka nak cuba kerana aku teruja dan bagi aku masa tuk aku bermula.doadoakan ya?mana tau pintu rezeki tuhan kan bukak merata.yang cikai2 ni aku punya?haha ntah paper.

sikit teaser.(cewah,teaser lagi?)yang mana curently aku ada.tadi pun da g survey felt,tapi satu tempat yang mmg aku sangsi tak ada,mmg tak ada la jawabnya.nak ke tempat aku yakin ada tu,nanti.sabau.kan aku da minta,bagi aku masa.kan? haha (kau aphal?)
sabau.sabau~



menatang bulatbulat ni ada mata empat. O_O"



ini.memang teman yang tak dapat nk dipisahkan. ^_^


tali licin ni akan aku pk:bole ke gunaaa?bole kott kena cara~



kau beriya bercerita ni.rasdilicious tu menatang apa?haha menatang xda kaki,bertangan dua,berkepala satu tau.haha xde kaki keeee~
lagi aku ulang:sabau bagi aku masa.kau ingat pisang nk bebuah pun main petik je ke?haha tapi seriusli kembali la pada title utama.
"sama ada kau pilih untuk kekal main main atau secara seriusnya kau usaha"


:)
semoga aku rajin! selamatlah bersabau kepada saya.dan dia dia.

No comments:

Post a Comment