Thursday, December 30, 2010

(bukan) selalu ada rasa

beribu rasa bersalah yang tak tahu mana nak letak.mana nak campak. kadang hanya bawak aku duduk diam sorang sorang.bertafakur mungkin.cuba untuk berfikir lagi dan pastinya.buntu.

owh dan sekarang besar rasa berputus asa.tak mahu usaha apa-apa.dan tak tahu mana satu kepentingan utama.dan akhirnya pun bawak aku kepada diam.yang kadang rasa hidup ni tak adil. mana balasan balasan kebaikkan yang pernah selama ini aku lakukan? mana ganjaran yang selama ini aku cuba dengan seikhlas bantuan? jahat bukan.

semester akhir ini bnyk sangat rasa tak mampu.tak ada kuasa.tak ada daya.bnyk sangat celaka celaka yang aku tak minta.kadang timbul rasa benci pada kuala lumpur.tapi tak tahu sebab apa.jangan tanya.yang ada rasa rumah adalah tempat terbaik berlindung dari segala masalah.tapi tu lah.jauh mana nak rasa masalah tu tak kan pegi.

"merajuk.kecik hati.pegi mati."

1 comment: