Wednesday, December 1, 2010

mahkamah?

"people talking.people nagging.people saying.without feeling."
alih alih showing off.

"aku hebat.aku lebih.aku kaya.aku punya segala-galanya."

tak adil bukan.bagi sesetengah manusia aku pun xpaham.kadang amenda manusia2 buat tu xpk dlu ke? or mmg xsedar ke subject matter dia tu mcm "eh xguna pun la buat mcm tu."

and ofkos another rest of people lain,they judging.serius do aku xpaham.
manusia manusia ni apahalnya?

tiap perilaku nk kena timbangkan semua ayat, "nanti apa orang kata?" ke?
personally,aku tak suka.

aku bukan mengadili manusia atas apa yg dia tunjuk depan mata.selebihnya terpulang.
gayanya aku takde la sempurna dan lengkap mana,tapi cukup senang dan syukur dengan apa yang sedia ada.dan xpernah lagi meminta-minta kalo pun kau lebeh harta dunia.
buang riak sebesar biji sawi.xde makna bagi aku sbb xdapat bawak masuk sorga pun.

p/s : "kau" xde sape2.rambang talking tuk awal disember :)

No comments:

Post a Comment