Friday, January 14, 2011

9 + 1?

antara pilihan tesis dan kerja project bole pilih dengan felt dan manik manik? oh harus aku buat pilihan ke dua ya.haha pemalas tegar punya cerita.
dan juga
antara kepentingan peribadi dan kekalutan mami sebelum raya cina ni? baek.aku putuskan mari kita pulang dan balik rumah demi keutamaan semua.
oh ada lagi.

antara pilihan berkerja selepas belajar dan terus sambung belajar? aku pilih kawen terus boleh tak? oh tak ini tipu. 

haha yang pasti sambung belajar ke, kawen ke, kerja ke, tesis ke, project ke. (eh banyak pulak ke kan) 
ok yang pasti antara pilihan semua semua ni. aku da buat pilihan ini : oh cinta hati



sape kata masuk daiso je aku tak bole kawal diri? 
duk kat bilik pagi pagi hari pun aku tak terkawal jugak. bila ada felt cantek cantek dan banyak banyak ni. haha.payah menjadi perempuan bersembilankan nafsu. pantang ada peluang, no turning back lah kan. eh eh ada je turning back.tapi kalo menjadi aku, esok esok aku tak senang hati jugak bila salah satu nafsu ini tak mampu dipenuhi. oh oh. risau. apa nak jadi ni?  

dengan tutup mata seblah,aku putuskan mahu memiliki ini.dan tunggulah.katanya da odw.yay! :D

er er pakai ke tak lagi.kemudian cerita.tapi bila dapat grab dan memiliki tu,automatik da bole suka. lupa lah kejap tesis dan project tu. haha.yay! ntah ada satu perasaan yang "er ntah.macam tu lah"

sikit teruk dan sikit tak guna. budak-budak ni kata calon laki aku haruslah kaki gengster yang bole kawal aku ni.bagi takot sket. eh eleh. ingat aku takot? haha 

p/s: febuari bulan cinta dia dan dia. dan aku pun sama. nantikan yea. 

Xoxo J





No comments:

Post a Comment