Thursday, January 20, 2011

berpantang kegusaran

tahun baru melepasi 20hari dan baki pembelajaran tak sampai lagi tempoh empat bulan.kalo main congkak, eh bukan. kalo mencongak, angka tepat tiga bulan lagi tu sebenarnya jawapan. tiga bulan lagi final yang buang segala beban beban di badan.tapi kan, tiga bulan buknlah satu masalahnya sekarang.

masalah tesis jua bukan. masalah lappy jua bukan.jauh lagi masalah animation or flash yang mmg terbeban tu.bukan dan bukan.

masalah sekarang adalah kegusaran kerisauan keresahan yang dirancang dalam tesis.dalam project design, wehh kau pasti ada kebenaran? akan keluar keputusann?

oh oh.masa bukan masalah.tapi ability what are dealing for.haih.selamat.upcoming cuti is not real vacation. hanya satu stage preparation yang selepas naik cutinya mari mencuba bereksperimen. sikit takot dan sikit tak yakin. oh bukan sikitt tapi banyak.ntah,xtahu nak kata cuma marilah. 
kita cuba dan jaya. :)  

luck luck!

hari ni hari ulangtahun ke sembilan kecik.semoga dia sedar bahawa dia tak sekecik dlu yang masih lagi tiap tiap malam nak nyorok masuk tido dalam comforter dengan si ibu. :D haha.

No comments:

Post a Comment