Saturday, January 8, 2011

kali kedua?

(entri ini atas permintaan : diaaa)
pathetic people! owhh sikit sakartik kot. haha no heart feeling pagad. sori~

semalam buat pertama kalinya dia (diatas) mengajak makan besar. owh bukan besar,maksudnya bersama. sebab gayanya sem ni kita tak gather2 cukup korum lagi yea? minggu dlu2 gather aku xde. semalam gather pun kairi azuan pun xde. tapi ada kamal kot. ehe. 

"xpayah nak ceo sgtlah kamal" pagad cakap la. bukan aku.

owh ok.punyalah nak makan besau,alih alih dia  (diatas atas) bawak kami ke pasar. pasarr yea. pasar basah. ada jual sayur,jual buah,jual ayam mentah,ikan mentah dan segalanya yang tak masak lagi lah. kalo rasa nak makan apa tu baru pilih dan masak. penuh dengan ais je. ala macam pegi pasar la kan. tu haa ada sikit belakang kamal, xke nmpak macam pasar? besau la sangat makan kan?
pasar basah ni di marche restaurant the curve. 

keadaan dia pasar la.tapi nama kedai dia marche.empat tahun dalam sekali katanya. x apa.tempat makan dalam ni banyak side. nk rasa duk mmg kat area pasar ada, nak duk up2 sikit pun ada, nak duk lepak2 pun ada. pilihh je. tapi tuk orang nk bercinta aku tak suggest mn. sebab mcm er er mcm bercinta kat pasarlahhh.
tapi kalo yang suka sila la yea. :)

hasil setelah memilih basahan basahan. kau ngap saje lah.

fani :       : k.wani : kamal : pagad (diatas) : sarep

xde la besar mana aku rasa makan kali ni. kairi dan sazu xde yea? oh dan nana. tapi time bayar sumpah mmg keluar duit besar. haha ini semua idea dia (diatas) oh da jauh sgt nk scroll yea. ok tukarr, 
ini semua idea dia (dibawah)
again pathetic people~ ni aku cakap,
"xpayah nak bajet catch up sgt lahhh.dgn lain lain boleh la,aku ni mahal sikit.tau x?" (dgn muka ketat)

again: ini entri atas permintaan. haha puass? hal jagung hal emo hal cium stokin aku simpan lahh  :D

balik semalam dgn perut kenyang dgn mengantuk.tapi aku tido 3lebeh pagi.dengan sikit rasa tak best dalam diri.sambil ditemani xoxo session 2 dan ini :)

nantikan untuk lilte hadif :)
hepi weken bebehs~

1 comment:

  1. haha
    mne kisah "si patetik bersama kornnya yg ortodoks? "
    hahaha

    ReplyDelete