Thursday, May 12, 2011

felt flowers sedang dibaja

ingat bunga orked si bunda saja bole kembang cantik? saya punya pun boleee apaaa. :p

haha. tak. main main je. mari kita kembang sama sama lahh. baru baru ni usaha membuat bunga sikit tak jadi dengan tak kembang semangkuk kan. xpe cuba lagi. dan semalam mood bunga menggebu gebu. haha maka pkul 1pagi pun jgn dihalang, tanpa matahari bunga tetap kembang dihati. ehhh? :p haha

mula mula mencari tutorial. bnyk bole cari, tinggal jadi buat ke tak je. tapi classic gila jugak pakai button lama macam tu kan? mcm cantek semacam. haha mmg lah sebab sebijik butang tu rm1.20 dipasaran. tak caya tanya sendiri. maka demi jinak jinak nak kembang, aku pakai je button mana ada dalam simpanan. xpe kata pun latihan kann. :D

dan mereka adalah, phewiittt~ 
kalo nak tanya ni semua spesis jenis floral mana macam, ehh tak tahu lah saya. yang pasti, kombinasi kaler adalah penting. brapa kali ntah aku main try and error. nak tangkap mata (eye catching) mestilah yang cantik dan comel bukan? dan saiz jgn lah over mana. ni aku buat saja saja try for brooch. and its present nicely on shoulder :D percayalah. yang kaler pink first skali tu aku da pakai tadi. haha. so its taken already.

for brooch aku prefer flowers kot rather than binatang2 comel or any shapes. sbb nya yang pakai haruslah pempuan kan. suitable and look nicely. yang lain2 bentuk pun pakai cantik jugak. tapi aku nk elakkan la kan, binatang2 comel mcm xbrapa best lah kalo ada time kita nak semayang jap kat mana mana kann kann? mmg xbest kan kannn? haha xpe yg possible kata , eh xpe je, its depends lah people. im just say from my side je :D

oh tadi aku da jumpa magnet kosong yg bulat hitam tu. mana lagiiii. haha kat tempat feberet nak mati laaa kedai Daiso. tapi aku xbeli. tapi as long as aku tau da kat mana, kira macam xpe la kan. da tau nk cari kat mana. ehe. buat magnet stail jugak. got the shape then attach je on magnet tu. ha lekat lah kat mana mana kan. soonn. next try maybe! ^__^ 

gudnite. 

No comments:

Post a Comment