Tuesday, May 10, 2011

rezeki dan niat

niat aku cuma satu. cukup tuhan saja yang tahu. DIA saja yang aku adu.
dan aku percaya pada kata kata yang tiap amal perlu betolkan niat. dan aku rasa sejauh ini, niat aku hanya itu. xpernah ada rasa riak khianat ataupun cemburu. 

dan rezeki. aku percaya juga kerja DIA. kata seorang ibu tua, "rezeki tiap manusia tu ada. dapat atau tak itu adalah nilai usaha" dan aku percaya. rezeki ada dimana mana.

ralat besar.

semalam panggilan interview dari I-NAI aku mintak tangguhkan. 
sebabnya bnyk. last minit call aku tak jangka. aku tak bersedia, dan aku xsure betol ke tak tindakan aku. dan akhirnya banyak ralat besar. sebab mmg aku nak sgt. personally itu jiwa aku. itu major aku. 

tapi rezeki tu ada dimana mana bukan. sabarlah. mungkin ada hikmah. 

"call la lagi. middle of june i consider it would be great" :/ 

No comments:

Post a Comment