Saturday, November 5, 2011

bulan mengambang

happy november 2011. 
setahun lalu bulan ini adalah bulan bersara di JMM. dalam sekejap everything appears differently buddy. 

tapi tahun ni bulan november adalah bulan mengambang. tapi bukan untuk aku. yess yess ia adalah mengambang. haha kerana manusia manusia rapat di hati ramai yang officially dimiliki :) 
hihi.

aku pun sambut bulan mengambang ini dengan bunga kembang kembangg :D yay! banyak dan berkaler-full.
ini adalah handmade yg bakal get attention kat kawin eyfa nti. 
tetamu nk pandang bolee, nk pepandai potongg harap2 nya jgn. kuciwa aku nti haha. 

lagiii cukup colourfull bukan? 
harap2 hari besar next week xhujan. maka bole la tayang kembang kembang ni bergantungan. ini semua masih dalam pembuatan. nanti2 aku tayang lg gmbr bila hari kejadian ok ;)


haaaa. pliss make me proud of u guys nanti yea cik kembang :D

eyfa ni kazen bau bau bacang dgn aku. tapi sbb kami sama umor jadi rapat dan aku tolong dia merealisasikan impian kawin dia yang bertemakan klasik melayu. oh mmg itu tema dia. yang bunga kaler2 kembang2 itu je yg part tak klasik. ehe tuk garden punya shoot time potong kek kawin bertingkat2 nti. harap2 sabtu depan tak hujan je. kalo hujan menatang kembang2 ni semua mmg xbrapa jd garden dah :| 

nah. ni pun handmade bekas2 hantaran. haa pun haruslahh ciri2 klasik yea dok? handmade by pcik dan gubah bunga dari mcik aku.

made by frame gambarr jeww. saving sgt gittuew~ haha

haaa. ini ini. adalah buatan aku. ehem. ada la jugak rupanya sikit seni pndai gubah2. haha stakat susun2 je sape  tak reti yea dok? :P
lain lain urusan aku simpann dlu. kasi suprise lepas kawin.

oh lastlyyy. my feveret daisyy akan jadi bunga tangan pengantin nanti. yay! aku pilih lagi. haha gilaaa suka suka hati org lain kawin tapi aku bg idea semua benda feveret aku je. xpe baek hati budi :P

ok last. selamat hari bahagia untuk mereka mereka yang oficially mmg tengah berbahagia :)
selamat pegantin baru eyfa. 
selamat bakal dimiliki jugak kepada pacik bungsu.
dan selamat bertunang tuk buahati fani dan anis :)
tahniah dari jauh. 

xoxo.

No comments:

Post a Comment