Saturday, November 26, 2011

rindu :(

6tahun lepas hari mak meninggal, dia dibahu aku ni lah dia menangis rasa empty. waktu itu aku di tahun last mrsm dan dia di tahun pertama universiti di johor. cukup lah segala rasa kat situ,sbb kita yg hidup teruskan macam biasa.

dan semalam, lagi sekali aku tgk dia menangis lg. di bahu ibu aku sendiri. dalam pelukan ibu aku sendiri. aku dengan berlagak keras hati tak nak ambik kisah. tapi sebenarnya aku kisah sgt. let it be. ego manusia kadang2 kene biar rendah bawah kaki. 

silently mak, ia adalah satu tempoh dalam 6tahun. we already older together tanpa mak. semoga apa yg bakal kami semua kirim hujung minggu ni, dapat membantu lagi mak mampu tenang dan aman di alam sana.

i do miss alot my granny :(
selamat pengantin baru ashu.

No comments:

Post a Comment