Friday, December 9, 2011

butang's brand

its about buttonmybutton artworks. they do custom clothing label yg agak tradisi in their limited pieces. mcm biasa di mata aku semuanya cantek2. haha ada ciri2 kemelayuan yg sgt memikat jiwa dan raga. ini semua hasil tgn miss Shahida Shariff yg very passionn for each pieces nyew. ehe


oh semuanya cukup lovelly. tapi tapi. ada sikit part yg aku xberkenan. setiap baju ada riben kat blkg. mmg nmpk kelainan tapi bagi aku tang tu yg xberkenan. hakikatnya overall cantekkk sgt sbnrnyaa. haha haruslah da lama aku usha nk beli sepasang buat kenang kenangan. tapi dgn custom design ni, harga dia mmg demanding smpai sepasang baju almost rm300. O.O" haha tgu aku kaya dlu nti aku beli sepasangg. mungkin nti aku request xnk riben kott. haha.


kepada yg murahati nk belanja. sila lahh belanja yg ni buat hadiah harijadi nanti. ehh tapi harijadi bukan lambat lg ke? haha maka simpan lah duit sndiri. XD

gudnite peps.

No comments:

Post a Comment