Thursday, December 15, 2011

upcoming in lines

nenanti nanti kan aku nk try buat ini dan ini. bouquet fabric flower and felt camera case. hikhik.

mcm tu ha dgn yang tu tuu :D

bouquet fabric flowers ni aku ada pm org yg buat. saja2 kan buat sembang. ternyata tercekik darah aku buat seketika sbb harga custom made benda ni mahal sgt. sedangkan xde la pkai modal sgt. tapi once bila kau sebut custom made, maka kau kene paham ok. dia adalah di customkan yg di madekan khas tuk kau. paham haa paham? haha. xpe nti aku cuba jaya sndr. hik.

dgn ni, felt camera casing. 

ehe. sbnrnya casing camera yg ada skg ni da skit tertanggal tanggal kulitnya. biasa la lasak sgt bnyk tgn. jadi kene buat baju baru satu kot buat ganti. pun nanti ok aku try. unlucky xde pulak tutorial nk buat menda ni :|  maka nenanti lah jugak aku cuba jaya lagi hikhik.

xoxo malam aman buddy :)

3 comments:

  1. ras! cantik la camera tu.. kalo wat video cam ras reti tak? hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. dear kd. haha! boleh je buat tapi kene tau size baju vid cam tu jugak mcm mn bentuk ;>

    ReplyDelete