Saturday, February 27, 2010

kekeliruan yang saya akan rungkaikan!

kebelakangan ini saya mengalami kekeliruan dalam perkara yang baru saya cuba..saya banyak membaca, membuat kajian dan memerhati hal yang telah sedia ada yang berkaitan dengan perkara baru yang saya sertai itu..


eh..ini lalang ke? (yea..lalang cantek!)

saya akui,saya manusia biasa yang cepat terpengaruh dan hidup seperti lalang..(tapi saya tidak selangsing lalang lagi) errrmm..ok2..lalang..kan senang ditiup angin?
jadi saya simpulkan saya ada terkene pengaruh2 angin tersebut..tapi saya sedar..rumitnya menjadi lalang..saya bukan jenis suka begitu..tapi pengaruh itu mengatakan begitu..saya suka begini..tapi pengaruh itu tidak begini..eerrmm

angguk2 pahamm..

saya simplulkan, ras jadilah diri sendiri!
mana ras yang selalu degil pada lumrah alam dan bukannya lalang?
haha,ok jadi diri sendiri itu kegembiraan!walau siapa saya, tapi ini kegembiraan saya kan?peduli apa orang suka atau tidak,,selagi saya tidak merampas dan menceroboh pakwe mereka..eeh bukan..hak dan hidup mereka..dan kalian jua..



I am who i'm wanna be ;) Rasdiana Syazwani~
ceceh..yoyo ooo~

No comments:

Post a Comment