Friday, March 26, 2010

kerastangan kertas

ini saya kongsikan hasil "diud diud" saya T____T
ini bahan kegemaran saya.
saya suka.mari kita tengok mereka~

ini,senang.haha maklumlah percubaan pertama~ haaa belagak!



ini,hasil keras yang kedua!duuuh...ini satu malam punya konsentrasi ini.hingga minta bantuan kawan.hingga down,balik tdo.paginya baru gam je kat mne patot~
haha,agak hororrr..tapi masih diud kan?xpe,saya pun tak minat mne~ ini pakngah punya.



errrr..ini tak nak cita.satu malaya da kecoh.hahaha~ras!


ini!the most diudtest yang paling saya suka.tapi erm erm sebenarnya tak siap sepenuhnya lgi tau. tanpa jari tangan dan kaki yang berselipar.tapi tuntutan masa,
saya tak sempat siapkan dia.haha..good boy buddy?



ini antara hasil kerastangan saya dari ketas.papmlet dia da ada siap-siap sebenarnya.cari je kat intenet jika berminat.tunggu encik ketekunan dan mr kesabaran pastu, tadaaa~ siap!

saya suka buat ini.ramai yang sebok bertanya.xde keje sangat ke sampai mampu berkeras sebegini?
haha.ini saya bagitau.
saya suka.bila saya suka,saya akan buat apa saja..
lagi?
saya tenang, diam begini.
saya mampu terus berfikir dan berfikir dan sambil berfikir~

nanti ini saya akan introducekan pada kanak-kanak kecil dirumah!
sekian.

fuh~penat pula.

No comments:

Post a Comment