Friday, March 26, 2010

kamu yang saya tinggalkan!

kamu.
apa khabar didamping beliau?
saya mahu sekali bertanya soalan ini.tapi saya bataskan dengan kesabaran.
saya mahu sekali berhubung talian.tapi saya pagarkan keangkuhan.

kamu.
apa yang kamu selindungkan?
saya mahu sekali menyoal dengan sebal.tapi hati saya tegar.
saya ingin sekali menjerit minta penjelasan.tapi saya bodohkan pemahaman.
banggang.

kamu.
hati terusik itu kamu tipu dari beliau?
kamu bahagia terusan bersama beliau?
jika yea.sila teruskan.
hati saya mendoakan kerahmatan.
tapi waras saya menyoalkan kenangan.

maaf.
hati saya terusan rindu.
hingga saya mimpi yang terus bangkit hilang penat.
kuasa apa yang kamu tinggalkan?
saya tak mampu buang.
jahat.sila jauh dan terus hilang dari saya.

benci.
kamu manusia yang paling saya mahu jauhi.
kamu individu yang paling saya sakiti.

blah.jangan terusan pandang saya lagi.
saya tak mahu mengerti itu!

biarkan saya tido kalo itu kamu tinggalkan.
bantal?
itu cerita lama.lupakan.

jangan tinggalkan???
hey..siapa yang terbukti sekarang?

sampai hati.
saya hanya tinggal ke toilet.tapi kamu terus tinggalkan saya selama bersama hati.

No comments:

Post a Comment