Thursday, April 15, 2010

pemahamam!

cuti sedang berlangsung sekarang ini adalah waktu saya paling terluang.
err dan bosan kadang-kadang.bukan, maksud saya bukan saya tak suka cuti,tapi saya tafsirkan kehidupan sepanjang sem sentiasa penuh manghambat masa,jadi bila banyak yang terluang ini,saya jadi bosan.sila paham ok.

bukan itu yang saya mahu masukkan pemahamam.ras,cakap dalam bahasa melayu pemahaman boleh?
owhh haha bole2..
ini cerita tadi siang.ketika katun wonderpets sedang berlangsung.yea saya tonton wonderpets,kalian?
haaa jangan jadikan alasan takde adik kalian tak tengok katun,ini pun adik saya tak tengok.kerana saya sendiri suka dan nak tengok.mari mari,kita sama bersila tengok wonderpets.

kan wonderpets 3 ekor 2 ada lagu tema?dan lagu tema 2 dinyanyikan sebelum dan selepas mereka selesai mengoperasikan sesuatu keadaan yang genting dan sesudah menselamat~
ok,cerita tadi siang tentang menyelamatkan sebijik telur burung yang nak jatuh dari gunung kat hutan simpan apenamatah saya lupa.dan mereka bertiga nek 'kapal' mereka dan terbang keluar rumah.dan mereka menyanyi,berbunyi begini..
(owwwh kalo tak berbunyi sila nyanyi sendiri :p)

" wonderpets wonderpets kami datang,
membantu sebijik telur dalam kesusahan.."

pemahamam saya?
teringat kepada kairi azuan dan syazwani md sith.tersenyum saya sendiri.
(rupanya si kecik yang turut sama mendengar lagu tadi,memandang saya jua)
melihat saya tersenyum,dia ketawa besar.
saya memang da menahan senyum,memang ikot ketawa,
kenapa kami tertawa?
terpulang pada pemahamam masing-masing pada lagu tadi~kedengaran kelakar kot!

entah kalian sendiri kena dengar ^___^

2 comments:

  1. oh..bru sy phm dgn pemahaman anda...ia adalah sebijik telur..okey..sy sudah phm..lol~

    ReplyDelete
  2. okey..bru sy phm dgn pemahaman anda..
    ia adalah sebijik telur..okey..sy phm..haha..lol~

    ReplyDelete