Friday, April 16, 2010

sampah!

pertama,maaf.saya mahu mencarut.(hari ni hari jumaat ras)
xpe,saya mencarut dengan bahasa sopan ok?
mari.

kau,aku benci.dengan nama yang kau bawak,kau bajet,kau ingat kau hebat,semua benda kau tahu?hidup aku kau nak kesah,hidup kau,kau sendiri kesah?aku diam dan diam bukan makna aku setuju.kau ingat selama ni apa kau buat semua betul di atas alasan yang kau sendiri konkritkan?pendapat yang kau simenkan?
kau suka,seronok bagai orang mabuk bercinta.kau gelak,ketawa bagai bajet orang berasmara.kau,samapah!bahagian yang aku sangat tak suka,kau bajet.demi dia,kau ketepikan segala-galanya.dan nah hasil,apa kau dapat ha?dia bagi kau minum susu ke?ada dia bagi pau singgittigapuluhsen ke?tahik kucing dia pijak pun kau sanggup sapu pada rumput hijau.gile keji.
mulut kau suka hati.cap periuk buaya tembaga ke?yea,dan kau bajet suci.dan aku laaa bajet tak mengerti.yeala konon aku lemah berkomunikasi dan tidak langsung ada 3g?elllloooo~sekurang-kurangnya hidup aku sendiri tak payah nak bajet suci.
kau,sila teruskan pergi bersama sampah sampah yang kau sendiri da pandai maki.

dan kepada aku yang bodoh pun,sila sedar diri.
sila berhati-hati sebelum kau terus temui sesalan yang kot kot berbuah dua kali.
kalo pisang xpe,boleh jugak makan wat proses tahik.

ape?haaa memang saya tengah berapi.
kenapa?haaa yea wanita memang hormon tak suci.
daaa la.nak ape lagi???!
pergi pergi~nanti saya oke la ni~

No comments:

Post a Comment