Friday, April 30, 2010

tiga

sumpah.
(apa ni,belum paper kau da angkat sumpah?)
tak tak.betul2 sumpah saya terkejut.

saya tengah tido.then phone bunyi.letih yang amat saya cari phone kat mane ntah.macam bunyi kol.owhh tangan berjaya capai phone.tapi tengok ada message je.pasal bunyi kol?
ok petanda pelik,satu.
xpela bukak baca message sambil terkebil2.isi message? itu yang membuatkan saya tersila duduk.emergency kat hospital.watt? then i just give kol for dat number yang message. ok petanda pelik kedua,mmg xtau sape msg ckap emergency 2,xde nama.just phone number.
xpela.keep on calling,tp xde org angkat..haish bepeluh mmg da rasa menitik2 jugak.
nape tb2 xde org angkat.petanda pelik ketiga.hmm mungkin sibuk emergency.xpe sabar..
peluh mmg da boleh perah da ni.
but later,i got another message. "ready tuk solat jenazah.tapi kita kne solat isyak dulu la".from da same phone number.whatt? petanda pelik lagi ni,yg keempat.huh.
saya tetap terus bertambah peluh.petanda pelik kelima.

phone saya bunyi lagi.saya terjaga dari tido.
taik,itu tadi hanya mimpi yang berpetanda pelik.

cheese..rupanya tadi saya pulang tertido tak mandi,tak tukar baju,tak makan,dan tak isyak~ dan yang penting,mmg tak berkipas.haha kau da macam haiwan tahu tak?
ehem,untuk diri saya sendiri laa.

waaa.tapi sekarang sy mmg ready untuk tido yang betul2.
mandi? dah!
baju? wangi!
makan? tak lapar!
isyak? dah!
kipas? onn!

hep tuan blog,selamat malam.i missing much :)

No comments:

Post a Comment