Wednesday, May 12, 2010

protin tambahan dalaman

saya gila buah.segala buah-buahan memang saya bedal.tempatan punya ka,obersi punya ka..memang saya ngap.rakus tapi supan.haha.ehem,jadi ini di alkisahkan peristiwa hasil rakus saya.dan sopan yea,jangan lupa sopan tu~

pagi tadi saya ke rumah jiran lama bersama ibunda.punyala dorang borak,sebelum pulang,dengan baek hatinya jiran tadi bagi buah tangan,haa buah jugak tu.buah tangan buah belimbings.banyak,tu pasal ada 's'.memang banyak.sampai umah,saya asingkan, separuh bagi budak-budak datang umah,separuh simpan.baekkan? da orang bagi,saya bagi lagi..ala saya biasa2 sje,xpandai mana pun matematik.setakat bahagi tu saya tau la skit2 :) haha.
ini ha,hasil separuh yang saya da bahagi dua tu.banyak da ni lagi.



punya la banyak camni,saya dapat idea.konon rajenla kan.ehem konon.eh tapi memang saya rajen.haha,tak kebetulan masa tu memang kat dapur.masa nak makan tengahari.jadi saya pun ilhamkan jus belimbing.haha kan da cakap tadi awal2,konon la tu.hepp,mmg jd jus.tadaaa~ satu jug saya siapkan.haha cukup la 4 orang nak minum kan.owh jadi kesimpulan,mmg belagak makan tengahari,minum jus belimbing.



nak? haha sabar2,dengar cerita saya dlu.eh sedap..bukan tak sedap.sedap sangat kot~

ok.selesai sesi makan tengahari.tengah2 waktu senggang saya petang2 skit,saya bedal lagi buah tu.da cakap pun suka makan,mmg saya makan lagi.xde keje sangat la katakan.
tengah rakus2 dan sopan saya makan tu,tetiba..haaa,analitical eyes saya mengesan sesuatu.eiii,ape ni??



makhaiii~ ulat.sumber protin tambahan! yeay.terlajak perahu kau naik boleh kau undur, terlajak telan buah tak boleh kau ludah! cisss.apakah kau buat dalam buah belimbing ini wahai ulat? jawab. tanpa berlengah-lengah saya tak buang.haa tak buang.memang jadi bahan mainan saya.ehh tak tak saya tak main.haha kau jahat!

walaupun saya tak pandai matematik,tapi saya tau mengira sket2.tak caya?marilah mengira bersama saya.sebut kuat2 ok.kalu xkuat saya ni xdengar :p









sudahhh~patot la senang aje aku berybery pas makan tadi.ehem.jus belimbing tadi? er er er.saya pandang meja mencari jus.nah kau. licin.segelas yang tunggal ni je tinggal.duhhh~



ha,masih terliur dan nak lagi? haha ayokkkk~ mintak2 la dalam buah yang buat jus tu xde menatang ni.kalo ada halalkan je la..haha jadi sumber protin tambahan yang amat berkhasiat.kuat! moral lain hari,buah-buahan ni mmg bagus untuk kesihatan semua.sekian.fuh~ jangan rakus.

No comments:

Post a Comment