Sunday, May 2, 2010

sejarah

aku tak sombong.tapi bila aku sombong,pedas lagi dari sos cili.
aku tak belagak.tapi bila aku belagak,dunia kau aku sepak.
aku tak jahat.tapi bila aku jahat,dalam lubang hidung kau aku berak.
aku tak kesah.tapi bila aku kesah,suar dalam kau aku koyak.
aku biasa saja.
ada hati ada mata.
ada mulut ada kata.
dan ingat,

aku bukan tempat kau nak tumpang maki.
aku jugak bukan tempat kau nak suh basuh berak.
apalagi nak korek tahik dalam lubang telinga kau.

aku tak cakap.bila aku cakap,memang aku jahat.
aku perempuan.

bukan aku tak tahu bertindak.dan bila aku bertindak,maaf.dunia aku penuh gelap.
masa tu kau boleh tunjuk hebat.
tapi sori,kau sape aku nak lihat??

aku tak buta.bila aku buta,binatang pink pun aku raba.
apa yang kau ada?



aku ada tuhan yang satu.yang maha tahu.

kau,jangan terus jadi lembu.nanti lubang hidung kau aku cucuk.

7 comments:

  1. maaf ras.mei dibuka dengan resipi ini...

    ReplyDelete
  2. tak baik utk anak dalam kandungan kelak

    ReplyDelete
  3. mei tu apa ras?
    mana hang dpt idea nk bt ayat2 ni ras.sy suka!!!! huhu...

    ReplyDelete
  4. jemari : kelak mandul
    funny : minat nak blaja?mr masuk tusyen.free je..janji ad donut! :p

    ReplyDelete
  5. funny : eh lupa..la mei tu bulan mei la.sastera skit~

    ReplyDelete