Wednesday, July 21, 2010

medley

melihat pagi gelap yang turun hujan
bole kau lambatkan langkah.
yang akhirnya kau marah dan benggang sendiri.
lain kali.usahlah.

******

bila perjalanan aku mulakan dengan senyuman.
dan bila tiap pemikiran aku adanya batasan.
untuk berlaku positif pada tiap yang jadi.
tegar hati?

******

"awak, saya kat depan ni.kalau xcantik mana pun saya hari ni.pandanglah mata hati saya.sebab bukan cinta mahupun kasih saya rasa.tapi selalukan kita bersama? "

******

"awak.hina mana mungkin saya sekarang pada sesilihan bahu awak.tolong nyatakan salah saya di pundak.sebab saya rasa kata akhir kita tak ada salah.."

******

bila aku akan pulang nanti.kau jangan cari.
sebab senyum aku tak ada ganti.

bila aku akan pergi nanti.sila la kau mengerti.
sebab aku kira kau yang tak mahu aku ada disini.

dan bila masa yang bila itu ada.
aku tak mahu dengar kata "kalaulah"
sebab aku da cukup sabar menanam setia menunggu hadirnya cinta.

******

petangkan.aku tau aku lewat.
maaf.selebihnya aku rindu.

No comments:

Post a Comment