Wednesday, September 22, 2010

(jangan) cari aku lagi



semalam selamat dunia dunia separuh hari.hari presentasi.
kesimpulan cerita : bagus la.kakitangan yang pakar dan knowledgeable people bnyk hentam isi. hentam dlu la terpaksa tahan tu. untuk dapat isi.terima kasih semua :)

aku? sangat kicik hati. owh tak.sebenarnya perlu bersyukur pada Ilahi.ada jalan dan laluan dia kasi.cumanya yang tu lah..sampai hati~
kalo tahu gaya kena present xsampai seploh slide,pkul sembilan malam aku tutup buku dan tarik slimut tahu? awal awal aku bole bermimpi ~_~"

tak mengapa apa lah.simpan saja kicik hati tu.masa depan tu haaaa.banyak keje tengah nanti.maka:selamatlah.

tadi.umah kembali sunyi.bila anak dan laki angkat kaki.eh bukan.bilik kembali sepi. dan yang tinggal,aku sorang lagi.mereka mereka suda pulang pada asalnya.langsung tak bestnya.kembali tido malam ni,slimut tak kongsi. :/

malamlah.aku harap esok esok ada masa aku nk sentuh hal peribadi tentang praktikal yang makin nak habis ni. yay?

No comments:

Post a Comment