Thursday, September 23, 2010

"stawberi is yummi momy"

aku masih bersama mohd syawaluddin.jangan jeles.haha bahagia bersamanya.
untuk tadi,lagi aku makan suka hati.tak ingat dunia.haha nantikan daging pipi salai.habislaa,xdapet nak nolong.
buat pertama kali jugak tadi aku jumpa pakwe.ini mmg lama gila da berniat nak jumpa.dan betul la,kalo ada jodoh tak kemana.haha.
hadif,punya banyak makanan ada,telefon strawberi aku jugak kau nak rasa?

see.dari dalam opis,sehingga ke dataran.manis sangat ke rasa strawberi tu dif? :D

sian diakan? eh sian telefon aku kan?

lately ni,sejak dari raya.manusia manusia sekeliling banyak tanya.tak nak tukar phone ke? xmalu ke phone lama? terutama sedara sedara. amboi mereka bergaya,aku mmg xde dalam senarai la.aku admit,bukan stakat sedara,people people sekeliling bergaya merata rata.dari yang gabak gabak gadjet ke touchscreen semua.haishh..itu orang. biarlah.aku tak mampu nak beli.
"tipu!"
haha ini reaksi sedara sedara bila aku bagi jawapan tadi.
ok ok mcm ni.slagi aku ada stawberi bole function ni,buat apa aku nak bazir beli phone mahal mahal lagi? cakap skit!

"masing masing mungkin ada kemahuan dan nafsu sendiri.terpulanglah"

:)

No comments:

Post a Comment