Sunday, October 10, 2010

dunt throw me away

jiwa aku melayu.dalam ic pun melayu.dan aku skg petah berbahasa melayu.owh dan tidak lupa muka aku melayu.dan somesays aku sikit patani.eh xpun siam katanya.tapi yang sure melayu la kan.eh kau buang tabiat? haha

tak.tu intro.nak cakap aku jiwa melayu.tapi kaki jepun.eh bukan, kaki bersliper jepun.xde la aku buang tabiat pakai highheels.mungkin akan terpakai suatu hari nanti.tapi nanti.haha aku normal,ada niat. cuma selesa belasah jepun tu lagi simple kot.kemana mana yang aku rasa selagi tak perlu formal,mmg sliper jepun la aku pakai.
dalam banyak2 koleksi,aku ada dua sliper jepun aku suka.
satu kaler putih kelabu,masa tahun 2009.aku beli kat melaka.brand ipanema.harga rm45.50.haa tahan lama gile.tapi lama lama hilang.ntah pegi mana.kena kebas dgn makcik cleaner aku syak.dalam bulan jun hari tu aku sedar sliper tu xde.xpelah da xde jodoh nk buat mcm mn.eh eh? haha
satu lagi dan the only tinggal kaler pepel.ini aku dapat hadiah masa tahun 2008.ha lagi lama.yang ni brand grendha.harga rm49.40.haha skg kalo pegi kedai pun wujud lagi ni.haruslah berbaloi dgn harga sbb smpai skg aku masih guna.ehe mintak2 xhilang.ni je penyambung nyawa.ehh? haha tak tak.tgu hujung tahun ni.aku da target satu jepun lagi.buat tukar ganti2 kan.haaa maka jepun lagi di jiwa.

eh tak.jepun hanya pada nama.melayu tetap di jiwa.wah wah? haha


p/s: sbb pagi td da tertanggal tag grendha dua dua belah.sian dia.

No comments:

Post a Comment