Sunday, January 23, 2011

serve you right!

padan muka.bodoh bertimpa timpa.nak benggang pun ada.nak gelak pun ada.
tapi taik jugak la.xtau da nak cakap apa.

orang tua kata.telajak perahu undur balik.telajak keta reverse balik.telajak kata,mintak maap pun da ok.tapi aku ni banggang.taik kucing.telajak terlanjur semua ada lah. aarh! alih alih sendiri pujuk "ala xpe benda da jadikan,nak buat mcm mana"

dem.beratus kotttt! kau ingat apa!
empat keping wang besar tu kalo aku pegi beli limau mandarin belambak aku bole dapat kat cowkit.sampai berak bole kuar kaler oren tau? ahh! dem.
empat keping wang besar tu aku bole 2kali ulang alik balik umah pegi balik kotttt! wehh dua kali weh! minggu ni skali.minggu depan skali.xde la weken aku xde hala sangat!
empat keping duit besar tu aku bole beli felt lima tauu? limaaa!

lagi apa lagi.
ha dua bijik kek secret resepi.dua bijik kot. satu bole pilih nak dark choclate.satu indulgane. ahh stakat butterstoch ke,cadbary ke,twins ke, besepah sepahhh aku bole dpt dgn empat keping not tu tauu takk?

ahh jemnya.ras kau banggang sangat lah. padan mukaa! huh.
alahai kesian dia.
"ce cite apedia?"

"takk nakkkk.sama ada aku kena marah o kene gelakk.jangan tanyaa.plis"

No comments:

Post a Comment