Friday, February 4, 2011

ada yang tercapture bagusnya sebab kadang lupa

hal ini cerita bergambau. sebab bnyk gile yang kejap ingat kejap lupa.

almost lupa.odw tengah siapkan dia.tapi xlama,balik cuti ni xbawak barang felt.maka lama lah dia.haha i mean buat dia tak lama.tapi da tinggal berjauhan lama la pulak dia nak siap. tweet tweet almost kazen oli right? :)
nanti nanti lah,smpai masa dia siaplah tu kan.aku pun da xsemangat mn nak buat felt.ntah keje bersepah yang kdg2 rasa mcm nk tdooo lama lama je lah.xde nak pk mslah paper.kan? ekeleh yela tu sgt~

febuari ni bulan dia. yang belah kiri tu,teruna akhir yang paling muda akan menamatkan zaman bujangnya. oh abaikan yang pinky tu. ehe ini zaman cantek oh. ehh cantekk ke? haha euww~ tak cantek tak cantek tapi kulit sehat. haih harap haraplah bila lagi nak dapat.sabau.kembali pada dia.semoga semua akan selamat.doa doakan lah yea. dan genting geting mcm ni,teringat mak sama sama. :/
kalau kan mak ada.tapi bak kata mimi,bawak buah kalau,gajah pun boleh terbang ras~ life go on.maka berjalanlah dengan apa yang ada kan. selamatlah.

ini pun tentang dia. see? apa jadi.haih.mungkin biar berputih tulang dan biar berputih mata. oh mungkin juga hancur jasad di kandung tanah.budi yang baek dikenang jua~ tenten.aku tungggu upcoming nanti engkau apa jadi.

ini semua keje gile.gile.sumpah fizikal batin and spiritual aku tak bersedia.ntah apa nak jadi jadilah kot. tapi kan, betol aku kata. as long as aku kat umah,apa saja masalah rasa macam ada je solvent dia. walaupun xnak buat,xsanggup nk hadap.atleast ada jugak yang gerak.terasa mcm skg pun nak listkan nama2 tuk masukkan dalam bahagian accredititation tesis nanti.haha takot lupa.oh over over.manusia sekeliling baek gile nak tolong tapi sndr pemalas gileee.rajin rajinlah ras :)
luck luck.

bdw cuti aku isytiharkan da habis.esok tinggal umah.walau bermusafir bulum ke uia,da terasa cuti da habis.sebab da xde masa nak buat keje.eh buat keje? haha buat buat.xde la teruk beno ha smpai aku xbuat.cuma till sekarang barang satu pun tak pack apa.terok sikitlah.
hope everything turns fine.
:) 

No comments:

Post a Comment