Saturday, February 5, 2011

"sosialisme"

berpeleseran sekejap dengan mengetepikan semua keje yang "nak kene buatt keee?" ehe.jangan pk.janji sampai masa siaplah keje tu.pastu baru la nak padan muka la lebam mata la tido berdiri la blur blur arnab laa. eh panjang pulak engkau.

dalam perjalanan sempat menyinggah ke sini. oh kalau ke sini jangan katalah,kami semua suka.dan sikit teruja.jauh dimata tapi semua ingat jalan macam baca peta.kawasan ni kami iktiraf kampung.biasalah budak budak xde kampung mcm aku ni naif skit.walhal ini bukan lah berkampung sangat,cuma depan umah sedara mak.yang tak pernah terlaksana,ktorg nak try naik sampan dari muara ni.tapi xdapetlah,ntah sape sape punya ada hati nak tumpang naik yea? silap langkah kanan,elok dapat tengok nelayan baru balik dari laut bawak balik ikan.segar dari ladang.
kg gelugor,kertih,terengganu.

tak lama kat sini.kata pun menyinggah.sebab destinasi berpeleseran bukan di sini.main point adalah kuantan pahang darul aman.menghadiri bulan cinta dia.

selamat pagi taman gelora,teluk cempedak.

melangsaikan tanggung yang suda dijawab,alhamdulillah. :)
tunggulah masa dan ketika ada jodoh ada lah. tapi gile betol apa aku jangka. xde 40ribu jangan mimpi nak kawen la.walaupun aku xpandai matematik,tapi cikgu add math ni makin botak kepala sbb memang keseluruhan perbelanjaan almost 40k. haa? kau ingat aku saja2 demand lebih? jangan lawan cakap orang tua ok.



pakcik merangkap abang,kawan,dan orang tengah ni officially berdua sementara. ehe.sementara la duluu baru tunangg.nak kekal kekal cepat carik 40ribu ok.oh sikit peringatan sendiri,aku da bnyk observe,gigi adalah satu anggota sangat penting time nak tunang or kawen.sebab impression orang kita nak tarik haruslah kene senyum yea? kalo gigi xcantek sikit ralat oh.tuan da cantik putih,tapi gigi terabur.dan yang pernah jugak aku jumpa,pengantin tu da cantek habis neh,tapi skali senyum gigi depan renggang oh. ehe xcakap orang suka2,tapi ini peringatan la aku rasa.aku tau gigi aku pun xdela cantek mana tapi cukup tersusun lah kot kan.dan walau sikit mcm arnab xde la jonggang ke depan kan?jadi marilah sama sama kita memilihara gigi untuk kesejahteraan masa depan.

eh tapi kalo hati da sayang kan,yang jonggang tu la dia sayang.kan.

selain pakcik berdua,sorang lagi mamat dapat awekk kot.cun,chubby dan yang penting gigi cantekkk gile kot.  ini memang buat aku jeles habis ah.
tengokk.siap bawak naik katil kot.xde pertalian sah xde apa,suka suka je dia dapet awek.eh tak,awek ni ikot dia.
kan gigi dia cantek kan?haha naseb kau lah bang.charted weh charted.tgu buat bini tua kerepot dulu lah gamoknye?haha.budak ni datang dgn parent dia.parent dia ni kawan kepada kazen bapak aku,merangkap jurucakap majlis pertunangan tadi.ehe.pipi diaa ohh,kalah rotii pizaa~

dah.sekian saja cuti yang tersangat berpeleseran.esok kembali ke kg gumbak.dengan kerja yang "haa,pandai2 lah kau cover"

 gud and luck sahaja lah.

No comments:

Post a Comment