Sunday, April 24, 2011

officially closed :)

recently 2 3 hari ni, inilah minggu jiwa lara aku kira. di fb semua status pakat2 berbaur sedih rindu sayang kasih dan tidak mententeramkan jiwa. ehek. tak mengapalah layankan dulu. sebab mmg inilah masanya. aku tak nk anggap ini pengakhiran sebenarnya, oh mungkin sbb aku ada shortsem lagi. tapi tapi bukan itu maksud nya. maksud aku ini bukan pengakhiran. dunia ini bulat dan dimana mana kita boleh jumpa. yea lah mungkin dalam keadaan yang tak sama. tapi inilah hidup kan, datang dan pergi :)

honestly studiomates adalah yang terindah kalo lepas ni org tanya apa kau dapat di uia. :) jawapan yang tak akan aku ragui. din,inas sarep buat notes described kan nama dan dedicated thanks masing masing. er aku pun rasa nk buat tapi, a night aku duk recap, tapi aku xmampu nk tulis kot. banyak sgt kalo nk diceritakan. tapi aku rasa aku akan buat jugak. hee. would take time sikit lah.

see u around people. malam malam dah pandai rasa, "oh gini rupanya rasa rindu kalo da jatuh cinta yea" :') xoxo.

No comments:

Post a Comment